andetag

hjärtat dunkar fort och när hjärnan går på högvarv. allt känns fel och gråten är inte långt ifrån. jag tänker på allt. men mest på ett liv utan dig. ett liv utan dina andetag. jag vill inte tänka mer. inte på det. men jag kan inte låta bli. jag försöker igen men det går inte.
snälla kan någon rädda mig ? rädda mig att tänka på något annat. för just nu kan inte ens kent med sina fina texter få klumpen i magen att försvinna.
byter till Ebba Grön. deras helt anorlunda musik och texter kan kanske få mig att sluta tänka.

jr

Kommentarer
Postat av: klara

sv; nej du ringdahl, haha! inget speciellt, som sagt, only words.

men dig däremot finns jag!ring om det är nått vännen!

2010-05-12 @ 22:28:43
URL: http://klarafrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0