words, just words.

"sitter vid fönstret i mitt rum och blickar ut över stadens alla ljus"

Hur många ljus finns det egentligen utan för mitt fönster? Några ensamma gatulampor som står för sig själva. De står där på dagen, utan ljus. Bara på natten får de visa sin värdighet. Vad de är till för. Vad är de till för? Antagligen att leda människor rätt. Att göra människor trygga. De är bra. Som små vägledare i mörkret. Vilka fina själar. De hjälper till. Hjälp mig att hitta rätt. Var min vägledare. Jag behöver det nu. Tack på förhand.

jr




Kommentarer
Postat av: josefin mandarin

fint skrivet bajskorv.



svar: Tacktacktack

2010-06-16 @ 09:54:47
URL: http://mkeys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0