en väldigt fin konversation

foppa säger:

asså... ah

josefin .- säger:

men asså typ eller hur dah

foppa säger:

asså jag ba, och då typ sa hon ba och jag fatta typ ingenting?

josefin .- säger:

men eller hur honär typ ba helt dum i huvet . typ en bitch ba ?

foppa säger:

ah, liksom typ jag ba tycker hon är ba hur typ wierd som helst typ ba?

josefin .- säger:

mmmmmh , asså verkligen. typ ba helt vrickad. asså det måste ju ba va typ nå jävla fucking fel på henne ju?

foppa säger:

JAA! hon textmedelade mig och jag sa mycket uppriktigt till den ovärdeliga lillla flicka han hon skulle sluta uppföra på det sättet... ( jag bytte lite där)

josefin .- säger:

utmärkt formulerat lilla unga dam. men de här textmedeladena anser jag är väldigt onödiga och borde därför avvisas från denna planet.

förlåt, men jag tyckte bara att den såg väldigt rolig ut. så här har ni mig och Klara en södags natt.


Kommentarer
Postat av: klara

mohahah!!! BÄST <3

2010-06-14 @ 10:36:55
URL: http://klarafrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0